19 Ekim 2013 Cumartesi

SEO 101 - Bölüm 7: Her şey iç ve Site mimarisi hakkında bilmeniz gereken

Arama motoru sıralamalarını içinde sitenizin taşımada en akıcı şekilde arama motorları için optimize içerik almak zorunda. Genellikle bu stand bazı yaygın bir sorun vardır. Değil bu sorunları arama motorları üzerinden bulma tutmak ve dizin oluşturma ve hatta içerik sıralaması, ancak onlar büyük ölçüde açısından ne kadar iyi bu arama sonuçlarında yer alıyor bu içeriği performansını etkileyebilir.


Gerçek etki alanı adının değiştirilmesi dışında yukarıdaki gerçek bir URLdir. Yakından bakmak, sonra "ProductDisplay?" çekmek için içerik tarayıcısına çeşitli parametreler vardır.


Her "içinde belgili tanımlık URL =" farklı bir parametre temsil eder. Her parametre, hafif bir varyasyon içeriği temsil eder. Her varyasyon, arama motorları tarafından dizine için potansiyel olarak farklı bir sayfayı temsil eder.


Arama motorları içerik dizini değerli ama URLleri aşağıdaki gibi bu kez uzakta motorları gönderebilirsiniz istiyorum. Onlar varyasyon sonsuz döngüleri yakalanmış olmak istemiyorum. Arama motorları, kesinlikle bir kez senin riske üçten fazla parametreleri almak dinamik içerik dizinleme sorunum yok iken tüm motorları arama kaybetme birlikte. Motorlar ile birçok parametre olasılık tarafından oluşturulan yinelenen içerik veya sonsuz döngüleri yer uzak utangaç eğilimindedir. En iyi bahis en az aşağı parametreleri tutmaktır.


Büyük içerik arama seçenekleri gizli için sık sık da arama motorları için ulaşılmaz ya da site içinde derin gömülü. Doğru navigasyon ve tıklanabilir bağlantı arama yapısı ayarlama, herhangi bir site için önemlidir ama daha da önemlisi sayfalarını veya ürünlerini yüzlerce büyük siteler için.


Bazı sayfalar gömülmek zorunda, bu konuda gitmek için başka bir yol yok. Ama onlar GPS cihazı bulunamadı derin olmaya gerek yok. Tüm sayfaları uygun bir yer var ve en faydalı içerik bulmak için en kolay olan site mimarisi atma bütün bir konudur.


Oturum kimlikleri yüzlerce olmasa bile binlerce tarafından yinelenen içerik oluşturun. Her ziyaretçi için bir site ziyaret her URLnin sonuna eklenen bir oturum kimlikleri açıklandı. Ziyaretçiler binlerce çarpın ve artık yeni URLler binlerce tüm işaret aynı içeriğe sahip.


Flash veya JavaScript kullanarak gezinti bağlantılarını bina kaçının. Nasıl bunlar bağlı olarak uygulandığını onlar sık sık arama motorları için sorunlu olabilir. Sadece bu yöntemler ile bağlantılı sayfalar genellikle spidering ulaşmak ve bu nedenle dizinde bulunmayan arama motorları dışında olabilir.


Düz dizin yapısını tüm site sayfalarınızı aynı dizin düzeyinde koyar. Her sayfa temelde tek bir tıklama uzakta ana sayfa ve sayfa her türlü önem verilir.


Çevre karşısında derin dizin yapısıdır. Sadece bir kaç sayfa giriş sayfasından erişilebilir, sonra daha az ve benzeri bu olanlardan daha az erişilebilir. Bu bazı sayfaları çok sayıda tıklama uzakta homepage gereksiz yere koyar.


Arada bir yerde olmak istiyorum. Mantıklı bir dizin yapısında istiyorum. Sayfaları birlikte geniş düzeyde kategorilerde gruplandırılmış ve yalnızca alt gezinti açısından mantıklı olarak kategorize. Sen-ebilmek gitmek senin URLs ile biraz daha derin ama daha az yeterli olacaktır zaman yarım düzine dizinleri istemiyorum.


İç bağlantı içinde sitenizin iyi bir payı yapmak istiyorum. Sadece navigasyon, sakıncası, ama bağlantı içerik alanları ve ürün sayfaları içinde. İyi iç bağlantı, sayfadan sayfaya gidin ve diğer alanlarda ve onlara ilgi ürünleri bulmak ziyaretçiler yardımcı olur. Bu ziyaretçi memnuniyetini artırır, daha fazla satış için yol açar ve arama motoru sıralamalarını artırmaya yardımcı olur.


Kullanım ziyaretçilerinizin vermek zorunda ne olursa olsun fırsat sitesi diğer bölümlerini bulmak için fırsatlar. Bir ürün veya hizmet hakkında konuşursanız, bağlantı. İlgili biraz bilgi veya başka bir benzer ya da eşlik eden bir ürün varsa, bağlantı. Bu bağlantılar içinde anahtar kelimeler kullanarak arama motorları nasıl sayfaları sırada olmalıdır belirlemek için daha fazla anahtar kelime suyu verir.


Site Haritaları, ziyaretçiler ve arama motorları içerik mümkün olduğunca az tıklama ile kendi yolunu bulmak izin vermek için harika bir yol sağlar. Site Haritanızın her zaman olmak birden fazla tıklatın, ne olursa olsun ne sayfa üzerinde ziyaretçi olduğunu. Eğer onlar site içinde kaybolmak ya da ne istediklerini, bulmakta bu şekilde, site haritası için bir hızlı tıklama onları her sayfa veya teklif içerik listesi alır.


Genel olarak 100den az bağlantıları için site haritanızı istiyorum. Büyük sitelerin tüm ürünler ve sayfaları gibi kolayca erişilebilir tutmak için diğer site haritaları için bağlantılar bir site haritası gerekebilir. Sitenizi 20 ya da öylesine sayfalar altında değilse site haritası sitenizin her sayfasına bağlanan tek sayfada olmalıdır.


Büyük posta. Sadece neden bir web geliştirici senin okuyucu sayısı-ebilmek var olmak ile ilgilenen - http://www.seoworks.com.au/seo-news-views/why-is-it-important-to-design-and-optimise-your-website-at-the-same-time/ Web sitesi için güçlü bir SEO bilgi mimarisini geliştirmek için SEO şirket ile çalışması gerekir üzerinde benzer bir yazı yazdık


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder