12 Kasım 2013 Salı

Küçük takım pazarlama yardım için 10 ipucu öldürmek o - arama motoru izle (#SEW)

Bize çok küçük bir pazarlama ekibi ile çalışma. Aslında, yeni bir pazarlama sanayi anket pazarlamacılar çoğunluğu Beş Kişilik veya daha az-çoğu zaman kurşun üretimi ve içerik oluşturma çoğunluğu harcama takım halinde çalışmak, hem de hokkabazlık birden fazla araçlar, kanalları ve taktikler denemek ve hedeflerine ulaşmak buldum.


number-of-full-time-employees-marketing-organization


Stres ve baskı-in teslim etmek yüksek hacimli nitelikli müşteri adayları değil almak hiç kolay, küçük takımlar pazarlama kanalları, taktik ve online olanakları kendi hedeflerinize ulaşmak için çok sayıda yönetebilirsiniz nasıl?


Odak her şirket için önemlidir, ancak kaynaklar eksik küçük pazarlama ekipleri, odak esastır. Pazarlama işinizi hemen hemen her kesiminde şarttır, ama kritik nerede iki yönü vardır:


marketing-time-spent


Akıllı, kapsamlı planlama daha iyi sonuçlara yol açar. Kampanyalarınızı planı için zaman ayırmanız ve ticaret planlama üzerinde harcanan zaman yönetici görevleri için planlanan zaman kapalı korkma emin olun. Kapalı ödeyecek.


Tutum ve nasıl ahlaki ve performans için katkıda hakkında söylenecek çok şey var. Ama geleceğin üzerinde olumlu bir bakış açısı önemli olmakla birlikte, aynı zamanda gerçekçi olmak önemlidir. Küçük bir pazarlama ekibi ile içsel motivasyon önemlidir bu yüzden "askerler, ralli" zaman kaybedemem.


Yıldız oyuncular daha az şikayet ve meslektaşlarına daha güçlü bir "yapabilirim" tavrın. Yıldız oyuncular daha fazla sorumluluk ve kaderlerini sahipliğini alırken daha az başarılı pazarlamacılar performanslarını sorumlu dış kısıtlamaları eğilimindedir.


marketing-lead-generation


"Düşman iyi mükemmel" diyor eski atasözü ve Jim Collins, "Dan iyi onun ünlü çizgi ile rebutted harika," Yazar: "en büyük düşmanı iyidir." Bu kitabı seviyorum ve liderlik kavramları içinde özetlenen inanıyorum ama gelince yürütme pazarlama küçük bir pazarlama ekibi, yeterince iyi prensibi güçlü bir savunucusu değilim.


En başarılı pazarlama ekipleri zorlu hedefleri her zaman yüz ve yürütme hızı ile birleştiğinde, bunları elde etmek için tek yoldur. Eğer mükemmel veya hatta bazen harika bir şey, yine de ıskalamak olacak.


Online pazarlama hakkında en iyi şey, her zaman değiştirmek için yinelemek ve geliştirmek için fırsat var olduğunu. Çok iyi ile başlatmak ve yol yapmak büyük.


Başka bir büyük farklılaştırıcı daha az başarılı pazarlamacılar ve yıldız oyuncular arasında farklı pazarlama taktikleri ve gösterdikleri güven onların algılanan uzmanlık düzeyinde bulunur.


Ustalık tekrarlar ve uygulama elde edilebilir ve alışmak biraz zaman alır ama başarılı bir pazarlamacı olmak istiyorsan, en az bir alan tamamen ana gereken. Yani birini seç ve onu en iyi olmak.


"Gördün mü daha da devlerin omuzları üstünde durarak mi." Isaac Newton. Eş, arkadaşlarınız, arkadaşlarınız ve çalışanlarınız öğrenin. Yarışmacılar sizden öğrenmek. Diğer disiplinler ve diğer okullar düşünceler öğrenin.


Orada bilgi kullanımı ve onun üzerine inşa için küçük bir pazarlama ekibi başarılı olmak için tek yolu bu. Herşeyi deneyimlerinden öğrenmek, izlemek diğerleri gözlemlemek ve kendi spin ver o zaman çok okumak için zaman yok.


Ne bir kez yaptım ve 10 kat yapmak alabilir miyim? Nasıl küçük bir kampanyanın başarısını çoğaltmak ve tekrar tekrar ve tekrar tekrar yap. Bunu sürdürmek veya break? Hala aynı kalitede olacak ya da bozulmaya?


Ölçeklenebilir bir pazarlama makine inşa herhangi bir pazarlamacı yüz olabilir en büyük zorluklardan biridir; nasıl cevap işlemidir. İşleri ve test edebilirsiniz değiştirmek, analiz ve bu optimize kadar üzerinde yinelemek bir süreç olması gerekir. Böylece küçük başlatmak ama büyük düşün ve ölçeklemek için bir süreç var.


Eğer test değil, öğrenme değildir. Online Pazarlama yolu yoktur ki hiç değil, ilk yineleme üzerinde almak için çok değişken içerir. Çok test ve veri yolu gösterebilir.


Eğer küçük bir pazarlama ekibi ya da büyük bir önemi yok; ölçme ve analiz sonuçları işlemi pazarlama DNAolması gerekir. Her pazarlama faaliyetlerinin ayrılmaz bir parçasıdır ama küçük pazarlama ekipleri görmezden göze alamaz.


Güncelleştirmeleri (Günlük veya haftalık) bültenlerine kaydolun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder